33+6′yım suyum azmış doktor ciğer geliştirici iğne verdi.bugün yaptırdım kalan iki dozuda 24 saat sonra yaptır dedi.Şunu merak ediyorum,Ciğer geliştirici iğne vurulunca bebeğimizin küvez ihtiyacı olmuyor mu bu iğnenin ne derecede etkisi var ?Çok faydası mı var dersiniz yoksa sadece bir önlem mi çok da etkisi yok mu dersiniz?Bilgisi olan var mı bu konuda?