Defnem0106 doktorunuza sormadan ilac kullanmayın tabiki , birde bu tarz ilaçları hemde bende de vardı ama suan azaldı , psikoloji mezunu olduğum İçin basa çıkma yöntemlerini kendimce denedim bol dua ettim yalnız kalmamaya özen gösterdim çok kötü olduğun zaman çık temiz hava al ve nefes egzersizi yap ve asla unutma geçecek o an , farkındalık oluştukça azalıyor