Cnstrhn Haftaya girdik bebegim hala baş aşağı dönmedi doktor dönmezse 38. Hafta da sezeryanla alırız dedi normal doğum istiyordum 2 hafta vaktimiz var döner mi ? Lütfen yazınn
maviscik77 Cnstrhn 26 dan 30 baş aşağı duruyordu 34 olduk Pazartesi kontrol var ben de çok merak ediyorum umarım dönmemiştir
Cerla Cnstrhn valla 37 olduk hala dönmedi devlete gidiyorum makat geliş doğurtuyoruz dedi bende şaşırdım nasıl olacak bilmiyorum muhtemelen son güne kadar beklicem tabi Bi sıkıntı çıkmazsa.
paradiseeeeee Cnstrhn 30 dan beri aşşada hissediyorum zaten 32.4 falan doktora gittim baş aşşa dedi doğum pozisyonu almış yawrum şuan haşa aşşada hissediyorum 36.5 deyim
glnzem Cnstrhn 28 de döndü bebeğim sizin de döner insAllah son haftalarda bile dönen bebekler olabiliyormuş
KutsalAnnelik Baş aşağı olduğunu nasıl anlıyoruz ben 38.haftadayım geçen cuma kontrolde yüzü felan göründü hala inmemiş mi demek doktor birşey söylemedi
elfaksyy 35 haftalığım benimkide donmemis sanırım en gec 36 ya kadar dönmesi gerekiyormuş internette öyle bilgi edindim
Poncik48 30.haftada başaşağı dönmüştü. Başaşağı durmaktan sıkıldı herhalde 33te tekrar döndü 😃 ben sezeryan olacağım İçin yönü fark etmiyor .
Anneyim2 Benimde 36. Haftada döndü ikinci geveliklerde son haftalarda dönüyor doktorum öyle söyledi ilk gebeliklerde daha erken dönermiş