yildizfero01 ah bebeğim benim kötü olmuş :( benim de en korktuğum şey hastayken bırakmak zorunda kalırsam.
İki yaş aşısı geldi ama korkumdan yaptırmadım, ateşi çıkar ben yanında olamazsam diye.
Doğumdan sonra bebekle ikisini birlikte götürcem.
keşke çocuklar hiç hasta olmasa :(