24.haftamdayım bu zamana kadar çatlak için hiç bir şey kullanmadım karnım iyice büyüyor başlamam lazım diye düşünüyorum. Bi kreme 250-300 tl vermek gereksiz geliyor. Kullanıp faydasını gördüğünüz uygun fiyatlı çatlak kremi yağ vs önerilerinize açığım🥰🥰🥰