Tuuba1 Merhaba ben 6 aylık hamileyim ve 1 haftadır her iki göğsümde rahatsız edici değil, hafif bir sızı var . (Adet dönemlerinde olduğu gibi) Acaba süt oluşmaya başladığı için midir? Var mı yaşayan?
Betl Tuuba1 Kizlar size şaka gelicek ama adetime yakın sis hissi ağrı oluyor ya 8 haftalık oldum hiç geçmedi sanki doğurdum emzirmeyi unuttum öyle ağrı sızı oluyor hadi sizin süt toplanıyor yavaştan benim niye böyle
Tuuba1 Betl benimde ilk haftalarda olmuştu öyle bir ara geçti şimdi tekrardan .. muhtemelen hormonların tavan yaptığı için olabilir vücut gebeliğe alışıyor ya ❤️😊