Giba darısı sizin başınıza inşallah yani ben hastane hastane dolaşmadım kolan vardı başka sebepten oraya gitmiştik orayı direk eledik dediğim gibi doktordan ziyade yakın doğu tam teşekküllü diye orayı tercih ettimki iyikide yapmışım bebek doğduğunda adapte olamadı bi 3 saat küveze filan aldılar, doktoruda hep personel eşleri ona gidiyor diye gittim evet aşırı ilgili değil ama sölemesi gereken herşeyi sölediği için yetti ama mesela bende birdaha tercih etmem dürüst olmam gerekirse doktoru