Kızlar ben doğum yapalı 2 ay 10 gün oldu normalde yarın işe başlamam gerekiyor ama ben 6 ay daha uzatmak istiyorum insan kaynakları ile görüştüm dilekçe yazmamı istedi ama nasıl yazıcam bilmiyorum daha doğrusu ne yazmam gerekiyor yardımcı olur musunuz 😕🤦🏻♀️