tutku_04 oglum 1 buçuk yaşındayken üni baby şampuan aldım 1 sene oldu hala onu kullanıyoruz memnunum ama yenidogan için başka aliyorum oglumdada 1 buçuk sene başka kullanıp sonra biraz büyüyünce unibaby aldım
İçeriğine fazla bakmadım açıkçası ne kadar iyi desekde hepsinde illaki birseu var veya bebegin cildi en iyisini değilde en ucuzunu bile kabul edebilir
Mesela oğlumda ben bez olarak prima denedim hep üstüne geçirdi ve tahriş etti ama sleppy aldım ve hiç bi sorun yaşamadım
🤗 ıslak mendilde unibaby kullanıyorum 🤗