Pasaannesi
Kızlar dün ıslaklıkla uyandım suyum geldi diye hastaneye gittim bir gece yatışım yapıldı gözlem altına alındım eğer su veya kanama gelseydi bugün doğuma alacaktı doktorum Allaha şükür birşey olmadı bugün taburcu oldum doktorum cefaks antibiyotik yazdı aranızda bu ilacı kullanan varmı antibiyotik kullanmada çekiniyorum biraz 🤔