Anne_adayi33 asiri rahat yumusak olsun yoksa pisman olabilirsin ilk dogumumda normal disarida eahat giyilen terliklerden almistim ama ayaklarim cok agrimisti yuruyememistim doktor acilmam olsun diye surekli turumemi soyliyordu artik yeni pelus yumusak ev terligi aldilar ustu kapali yumusak terlik olabilir bu bence