Rabbım bize de nasip etsin benimde 10 gün oldu kürtaj olalı. Fiziksel acidan ziyade manevi acının nasıl bisi olduğunu bebegim gittiğinde öğrendim. Dünyaya ve olaylara bile bakış açısı degisiyormus insanın. Allah evlat isteyen herkesin kucağını tez vakitte doldursun sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin insallah 🤲