Klebekelebekmiyav bnm 17de bir çıkmıştı düşün yüksek risk amniyosentez istemedim fetal dna testi yaptırdık şükür bi şey yokmuş boşa stres yaptırıyo bu testler eğer durumunuz varsa fetal DNA testi yaptırın siz de, eğer ultrasonda her şey yolundaysa ensesi burnu organları vs amniyo yaptırmayın bence ayrıntılı ultrasona iyi bi doktora gidin varsa o zaman da anlıyor doktor söylüyor zaten allahın izniyle çıkmıcak bi şey ama göreceksin dua et