Gozde939e99e Kızlar cidden ben bebegimin sol tarafımdan hareket ettigini hissediyorum yaaaa bu bir mucize allahım kimse erken demesinnn🤣cidden konstre olup hissediyorummmm🤗😍🥳
miraclemomm Gozde939e99e ben de en erken 17de hissettim o yüzden pek mümkün değil muhtemelen bağırsak hareketleri çünkü çok benzer 😕
Ilkayy Gozde939e99e canım o damar veya bağırsak atmalarını filan hissediyorsundur imkansız ben 13 haftalığım bazen hamile olduğumu bile hissetmiyorum
ArminN Gozde939e99e valla ben 13 haftalığım sabah karnımda bişey hissettim böyle içim gıdıklandı ama buradaki anneler 20 den önce hissedilmediğini söylüyor
Elif_s Gozde939e99e olur erkek bebekler cok erken damar gibi atmaya baslar bende cok erken hissetmisttim yani 20 haftada nasil hissedilmez bende bunu anlamiyorum
Satirustattoo Gozde939e99e ben 13 haftadan itibaren hissediyorum bana da inanmıyorlardı :) Gül geç ve hisset 🙏
miraclemomm Gozde939e99e şu an 22. haftamdayım ve yavaş yavaş dışarıdan da belli olmaya başladı hareketleri, o kadar güzel ki bir an önce o dönemlere ulaşırsınız siz de sorunsuz umarım 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
ArminN Gozde939e99e bende diyorum acaba bebişmi sonra buradaki bayanlar aklıma geliyor 😂bide ben uykumdan uyanıyorum bişey oluyo karnımda
Ilkayy Gozde939e99e şuan cünkü tam anlamıyla büyümeye başladı elleri kılları bacakları oluşmaya başladı oda baskı yapıyor ondan bağırsak ve damlar atıyor ben 9 haftalıkken ulturosonda hareket ettiğini bile görmedim çocuk kımıldamadı bile
Ilkayy Gozde939e99e evet öyle oluyor bende çok istiyorum kıpırdamasını ama tık yok 🥰 o günü heycanla bekliyorum