Gnys Zynp53 extra d3 vitamini kullanıyor musunuz peki? Ben sadece kan ilacı decavit ve magnorm kullanıyorum.
Zynp53 Gnys Bi de kan ilacı kullanıyorum. Onun dışında bişey almıyorum. Bu magnorm u da yeni başladım zaten
Bilgesevgec Zynp53 aaa bnde bu ilacı kullanmaya basladıgımdan berı ishal gıbıyım demkkı bu yapıyor 😲 eskıden efermag kullanıyodum o yapmıyordu bunu yanlış yazınca bıtene kadar kullanım dedım ama bnde bırakım barıı🙁🙁