NesssE cok gecmis olsun Allahim bebeginize hayirli omur versin..bende birkac gun zorlandim sadece ayaga kalkmak zor olmustu ama cok sukur 1 hafta icinde agrilarim dindi rahatladim ..afedersiniz buyuk abdeste cikana kadar corba ictim meyve suyu tukettim yesillik yedim kahvaltida ogle yemeginde aksam yemeginde sonrasinda kati yiyeceklere gectim ama gaz yapan yiyecekleri yemedim halada yemiyorum korkumdan tabi insallah sizde cok cabuk toparlanirsiniz 🤲