AhmetKalan ilk bebeğimde yaptırdım, ama çok pişmanım. Keşke o zaman da yaptırmasaydım. Bebeğe ne zararı var bilemem ama içtiğim anda baygınlık geçirdim. Sağlıklı beslenmeye gayret eden biriyim. Çikolata, abur cubur yemem genellikle. Hamur işi, makarna 2 haftada bir bir iki kaşık belki. Zaten şeker yüklemesinden sonra açken gergin olmaya başladım. Şimdi2.yi bekliyorum, haftaya açlık tokluk kanı vereceğim. Doktorum da ısrar etmedi, şükür.