EMerve67 ben hem tansiyon hem böbrek yetmezliği hastasıyım 6 ayda bir yaptırıyordum şimdi hamileyim ayda bir ilerleyen zamanlarda daha sık olacak belki . Bilmiyorum . Rabbim kimseyi elden ayaktan düşürmesin . Bunların yanında yine hastalıklarım var dahada çıkıyor . 18 haftalık hamileyim . Bakalım nasıl geçecek sağ Salim doğurabilecek miyim bilmiyorum . Rabbim hepimize şifa versin