21 haftalık hamileyim bu perşembe detaylı ultrason randevum vardı korona olduğum için gidemiycem 10 gün sonra yaptırabileceğim doktorum 24 haftaya kadar yapılabileceğini söyledi ama yinede korkuyorum geç kalırsam diye siz kaçınca haftada yaptırdınız birde korona atlatan varsa nasıl atlattınız kolay mı zor mu 😞