Shra Sebiluner idari izindeydim bende ancak geri çagrıldım göreve başladım malesef idari izinler amirlerin insiyatifine bırakılmış
Mybaby90 Pazartesi başlıyo idari iznim ve bunu çok bekledim. Lütfen böyle bi saçmalık daha yapmasınlar pandeminin ortasında
Shra Mybaby90 inşallah yapmazlar ama kurumların insiyatifine bırakmışlar malesef.o zaman idari izin vermenin ne anlamı var.
A_NurYuksel Bizde de kaldırmışlardı, şimdi zamanım doldu doğum iznine ayrıldım… Her kurum kendince karar veriyor, şartlar bütün mesleklerde farklı, keşke düşünülerek karar verilse böyle şeylere…. 😔