Kbrashbz 3 gündür hafif sancım vardı , dün hastaneye gittik 3 cm açılmam var bugün yine gittik açılmam ilerlememiş , bol yürüyüş ılık duş alıyorum ama nafile , tecrübeli olanlar sizler neler yaptınız acil destek bekliyorum kızım artık gelsin istiyorum 🤲🏻😥
keyifkahvesi Kbrashbz merdiven in cık hurma ye skuat hareketi yap çömelme gibi aklıma gelen bunlar sağlıkla kavuşun inşallah
Minnosunannesiii Kbrashbz suni filan vermiyorlar mı benimde hafif sancılarım var korkuyorum yarın hastaneye gidicem