Aklıma takılan bir soru var.Ultrosonda haftamız önde gidiyor diyelim ama biz son adet tarihine göre haftamızı takip ediyoruz.Doğum zamanı da bebeğimiz ultrasondaki haftaya göre mi gelişmiş olarak doğuyor yoksa son adet tarihinin haftasına göre mi gelişmiş olarak doğuyor.Yani ultrasonda bebeğin gelişimi ilerdeyse ona göre mi doğuyor?Karışık oldu biraz sanki umarım anlatabilmişimdir🙈Bu akşamdan beri aklıma takılıyor bu bilgisi olan var mı🤗