Kızlar merhaba, bugün itibariyle 8+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı gebeliğimi öğrendikten sonra yani yaklaşık 4,5 haftadır folik asit kullanıyorum fakat dün doktorum bulantılarım çok olduğu için bulantın olması iyi bişey ne vitamin ne folik asit kullanmana gerek yok bırak kullanma dedi. Ya doktorum tabi daha iyi bilir ama herkes yana yakıla folik asitsiz olmaz diyo aklım çok karışık bu zamana kadar kullandım şimdi bıraktım bebeğe bişey olur mu gelişiminde sorun olur mu aklımda bir çok soru var 🤔 başına böyle bişey gelen var mı lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler 🌸