dugmeninannesiii Kızlar ailem şehir dışında. Doktorum böyle bir yazı yazdı. 10 mayıs doğum ama ailem 7 mayısta gelecek bu kağıtla direk yola çıkabilirler mi ? Yoksa başka bir yerlere başvuru gerekli mi ?
mjora dugmeninannesiii valla benm bildiğim seyahat yapacak kişi bu belge ile e devletten başvuracak e devlet üzerinden izin alacak. Bı belge izin için kanıt niteliği gibi düşünün ben öyle biliyorum direk bununla yola çıkamazsınız diye biliyorum çünkü genelgede açıkça yazmış izin alınması lazım diye. Siz yine de arayıp sorun boşuna ceza yemeyin burda kimse bilir kişi değil ( bu işi yapanları ayrı tutuyorum tabi ki ) 🙂
Zahire38 dugmeninannesiii canim bende 36 haftalik gebeyim esim sehir disinda dogumum belli degil doktordan kagit alsam gelebilir mi acaba
dugmeninannesiii Fasulyemm17 gelecekleri tarihi falan yazmadı doğum tarihini yazdı sadece sıkıntı olmaz yani dimi canım
Hemsireanne1 mjora sizin dediğiniz doğru eşim polis oda öylemolduğunu söylüyor böyle bi belge lazım e devlette izin belgesi oluşturuluyor bu belge ekleniyor o izin için
mom6565 Hemsireanne1 canım rica etsem eşinize sorar mısınız ben cuma günü muayene olmaya gidicem son haftam ablam evinden hastaneye gelicek her ihtimale karşı doğuma alınırım diye ama kağıt yok elimizde polsilere bunu nasıl ispqtlayacak hastneye benim yanıma geldiğini eşinize sorarsanız çok memnun olurum
Elif0601 Bu dilekçeyi e devlette Seyehat izni bölümünden yüklemeniz gerekli sonrasında Seyehat izin onayı geliyo mesaj olarak o şekilde yola çıkabilirler bende haftasonu öyle yaptırdım annem bu şekilde gelbildi
dugmeninannesiii Elif0601 annem için başvuru yaptım yanında gidecek kişi olarak babamı yazdım. Babam için tekrar başvuru gerekir mi acaba ? Birde saat 17.00 da yaptım başvuruyu hala cevap yok 😏
Elif0601 dugmeninannesiii evet refakatçi Bi kişi yazabilirsin yanıt gelmezse onun içinde alın isterseniz
Sametgizem Elif0601 inşallah gelebilir yaa annemler antalyada, kayınvalidem ler karamanda biz eşimle İstanbulda yalnızız
Elif0601 drn05 kontrol içinse ben eşimle gidiyorm çevirme falan olmuyo olsa da kontrol var sıkıntı olacağını sanmıyorum ama yine tek Bi kişiyle gitmek daha doğru
drn05 Elif0601 kontrol için eşimle sadece gidiyorum da dogum için 😔 bu kısıtlama sürecine denk gelebilir 3 kişi gitsek sorun yaparlar mı acaba Bi danışmak lazım hastaneye ama doktorum da dışarıdan diye hastaneye hiç gitmedim
Elif0601 drn05 doğum için de 3 kişi gidersin anne refakatçiniz sonuçta bişi olacağını sanmıyorum ama yinede danışın yanlış yönlendirme yapmıyım bende aynı durumdayım yasaklara denk gelirse 3 kişi gideceğiz doğuma
dugmeninannesiii Mk34 annem için başvuru yaptım bu belgeyle ama henüz cevap gelmedi 😏 saat 5ten beri bekliyorum