Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim devlet hastanesine kontrollere gidiyorum nasipse doğumu da devlette yapmak istiyorum eğer her şey yolunda giderse normal doğum istiyorum hastane çantama iki adet pijama takımı koydum gecelik koymadım sizce gecelik şartmı doğum için bizim götürdüğümüz gecelik mi yoksa hastahane kendisi kıyafeti veriyor mu ameliyathane önlüğü yani ve refakatçi kabul ediyorlar mı her hastane bir olmayabilir ancak fikir edinmek için soruyorum