Merhaba, bugun detaylı ultrasona girdim. Radyoloji doktoru baktı. Ama internete baktığımda detaylı ultrasona perinatoloji doktoru bakıyormuş. İçime şüphe doğdu acaba yanlış ni hastane mi sectim diye. Cok şükür bebegimde herhangi bir sorun cıkmadı ama yine de acaba diyorum içimden. Detaylı ultrasonu bu şekilde yaptıran varmı içimizde acaba?