Kızlar 7 haftalık gebeyim fakat en son olduğun adet günümü tam hatırlamıyordum hatırladığım kadarıyla doktora söyledim bebek hala oluşmamış kese oluşmuş ama dış gebelik olma ihtimalı var diyorlar haftaya netleşecek dularınıza ihtiyacım var 🙏böyle bir durum yaşayan var mı