Kızlar çok su içmiştim çok afedersiniz idrarımı tutuyordum lavaboya gidicektim o an bi ani hareket yaptım az bişey kaçırdım neyse gittim temizlendim başka iç çamaşırı felan. Çok geçmedi ayakta geziyodum iç çamaşırım yine ıslandı idrarımı kaçırmadım yeni yaptım zaten ama aynı çiş kokuyor videolardaki gibi bardaktan boşalan bişey değil ama kendimi tutsamda aktı iç çamaşırım ıslandı yani nasıl anlicam napıcam offf bide bugün kendimi çok yordum doğumu felan tetiklediysem 😥