Buseninannesi_21 Sabah bir gönderi paylastim bebeğim ile ilgiliydi telefonum bozulmustu göremedim yorumlari bir bakayim dedim 1 yorum o kişiden de Allah razi olsun 🤗 gerçekten şaka gibi kaynana görümce postunda çoğunluğu.
ilkannelikkk Buseninannesi_21 açtığınız post 173737373 kez açılan postlardan sadece bi tanesi. Hep aynı soru bence artık cevaplamaktan sıkılmış olabiliriz. Arama yerine yazarsanız bulursunuz. Sitem etmek gereksiz.
Beyzan Buseninannesi_21 ben o postu görmedim şimdi özellikle girdim baktım ama şahsen dilimde tüy bitti o haftalarda bebek düzenli hareket etmez bu yaşadığınız durum normaldir demekten ha yazılan sizi tatmin etmezse nst ye gidebilirsiniz sonuçta siz de içten içe biliyorsunuz bunun normal olduğunu ama birinden duymak istiyorsunuz sanırım 🤷🏻♀️Ben şahsen formu çok çok seviyordum her şeye de yorum yazıyordum ama artık çoğu şeye yazmıyorum
Adaa8905 Buseninannesi_21 Aynen canım kaynana görümce elti daha önemli boşver sen kendine sorunu Sor kendin cevapla bende aynı sekildeyim soruya 2 3 cevap anca
Buseninannesi_21 ilkannelikkk Zaten her post ayni oluyo herkes bakmiyor ki benim postumun aynisi var mı diye.
Buseninannesi_21 Beyzan Ama ilk defa Anneliği yasiyoruz bende dahil tedirgin olmak normal bir şey bence bir nebze de olsa cevap verilse en azindan içimiz rahatlar 🌸🤗