aslininkuzusu Bizim de yatak odamızdaki yatak hariç, şifonyer, dolaplar, makyaj masası, koltuk, masa, sandalye, tv ünitesi hatta birçok mutfak araç gerecine kadar evimiz ikeadan. Bebeğin beşiğini de ordan aldık. Dolabını da çizdirerek aldık. Biz çok memnunuz. Dehşet bir kalitesi yok evet ama nihayetinde mobilyaları mezara kadar götürmeye de niyetimiz yok 🙃