annesininpirensesi Arkadaslar mayisin 6 sinda randevum var detaylidan esim goturecek ve iki tane kizim var onlari kimseye birakamiyorum arabada esimle bekliyolardi (birakacak kimsem yok ) bu yuzden endiseliyim ceza yazarlarmi yada ne yapmaliyim acaba
metehaninannesiii annesininpirensesi polise soyeldifinuz zaman sıkıntı yapmıyor biz normalde hep haftasonu gidiyoruz doktora sakın oluyor diye hiç bir sıkıntı yaşamadım
Busbushatun annesininpirensesi cocuklar sayılmıyor canm esınıze hstane kavıt verıyor zaten ızınlı gorunuyor cocuklarda aynı dahıl oluyor
Kubrakuckk annesininpirensesi Hastaneden gelen mesajı çevirme olursa polislere göstermeniz yeterli olacaktır
Kubrakuckk Linaasel Devlet hastanesinden alicaksiniz eğer 182 yi arayın oradan randevu alınca SMS de gönderiyorlar fakat yine teyit edin ama gonderimi de isteyin muhakkak