Ben 15. Haftamdan beri bu durumu yaşıyordum ve önemsemedim doktoruma söylediğimde bunun kasılma olduğunu söyledi ve rahim ağzı uzunluğuma baktı normal çıktı. Sonrasında kasılmalarım hiç bitmedi hamileliğmde yürümek iş yapmak zorladı yasaktı suan 36+3 üm ve hastanede erken doğum riskinden dolayı yatıyorum 1 ay önce tekrar yatmıştım. Lütfen bu durumu ihmal etmeyin doktorunuza danışın. çünkü banada rahim büyüyor olur öyle seyler gibi sözler söylediler ilerki aylarda sıkıntılar çektim. 🌸