Merve50 Dilaraksknclk canım her bebeğin kilosu kendine özgüdür bence doktorun iyi dediyse hiç sıkıntı etme ben 30+1 de gittiğimde 1825 di 32 de gittim 2050 olmuş
Secilsac Benımde28+4 de 1402 ıdı Perşembe gunu kontrol var 30+4 olcam bakalım kaç kılo olmuş buraya yazarım
YunSer Ya 30 haftayı görünce ilk oğlum 30 haftalık doğdu 2040gr dı küvezde kaldı tabiki , şimdi ikinci oğlum 25.haftada 1000 gr 37. Haftayı görsek inşallah 😇🙏
ozgeekzy Dilaraksknclk biz de bugün 30+1 kontrolümüze gittik 1600 gram doktor iyi dedi, hatta ultrason kağıdına göre de 1 hafta ileriyi gösteriyor. Bu haftalardan sonra kilo artışı daha hızlı olacak artık sen gönlünü ferah tut canım ☺️
Secilsac Bugun doktora gıttım 30+4 düm bebwgımın kilosu 1664 gram sızce ıyımı bebek 31 haftalık çıktı sankı az gıbı morelım bozuldu doktor 3.300 gıbı doğacak gıbı dedı