afrasil benim sol tikaliymis. Doktorum Kontrollerde kist değil de tüpün tıkalı olduğunu düşündü (7cm uzunlukta tüp şeklinde bir kistti), bilgisayarına öyle not aldı ve Film cekilmemi istedi kesin sonuç için. Film sonrası doktor hemen filme baktı rapor henüz yazılmamısti. Tüpler iyi birisinde ilaç daha fazla yayılmış dedi. Sonra bilgisayarina baktı o tüple ilgili yazdığı notu gördü. Öyle anladı tüpün aslında tıkalı olduğunu 😂 ilk bı ohh çekmiştim sonra ama sonra gerçek ortaya çıktı tabi😁 raporda da aynı şey yazıyordu 🙄