Linaasel benim ilk hamileliğim kendi doktorumla da doğum konusını hiç konuşmadık sezeryana daha sıcak bakıyorum çatı muayenesi falan hiç bişey olmadığı için hala net belli diil normal doğuma uygunsa sezeryan yapmıyorlar ya o yüzden yani kafam karışık bnde ne istediğimi tam bilmiyorum ne yaşayacağımı bilmediğim için 32. Haftadayız çok bişey de kalmadı🙈