Havva_Halil Gebelikte başına gelen var mı 2 doktora sordum birsey demediler acaba neden şişiyor agrıyor zonkluyor
Serpil-3 Havva_Halil bir tek olsa keşke ayaklarım ellerim ve yüzüm bazen balon gibi oluyor hiçbir çaresi yok maalesef doğumdan sonra geçiyor üç gebeliğin üçünde de yaşadım
Baranveannesix Havva_Halil 32 haftalıgiz bizde ilk gebeliğim erkek ☺️ benimde iki el bide ayaklar şişkinlik ve uyuşma var Sabah ağrısından uyanıyorum hep ellerimi bile sikamiyorum çok tuzlu ve yağlı yemekler den oluyor
Havva_Halil Serpil-3 oh iyi geçiyorsa kimse de demedi geçiyor içim rahatladı biraz cinsiyetleri ne peki acaba ona göre mi
Serpil-3 Havva_Halil yok canım ilk bebek kızdı deli gibi şişiyordum ne kadar test varsa yaptılar bişey çıkmadı ikinci oğlan aynıydı bu da oğlan veee yine aynıyım ayaklarım palet gibi oldu diyorum gülüyorlar
Serpil-3 Havva_Halil tuzdan kaçın elinden geldikçe tuzsuz ye benim dr günde yediğin 1 zeytin tüm gün tuz ihtiyacını karşılıyor gerisi hep artı sana demişti
Havva_Halil Serpil-3 hadi ya 🙄 tuz pek tüketmem aslında tabi yeri geldimi yiyorum ama doktor bsy demedi 😔 zeytin bile yesem demeli benmde aynı sizin gibi bmm ilk gebelik ve cinsiyet kız
Serpil-3 Havva_Halil ben iyice fark ettim yürüyüş yapınca ayaklarımın şişliği iniyor biraz tuza da dikkat edersem iyiyim sabredin bakalım benim az kaldı inşallah 31+3 olduk senin ne kadar kaldı