iremgun Zeynep007 amin inşallah 😊🙏 yok akıntım olmadı pek. Progestan kullanıyorum onun akıntısı oluyor. Bebeğin suyu öyle kesik kesik pek gelmez sanmıyorum yani açıkcası. Maalesef ben ilk bebeğimi su gelmesi sonucu kaybettim o çok başka bir şey anlarsınız. Sizinki alıntıdır gebelikte olabiliyor. Enfeksiyon bakıldı mı hiç? Ben enfeksiyon takibi yapıyorum ara ara
Zeynep007 iremgun Ya öyle mi .. başınız sağ olsun …🙏🏻 😟 İlk zamanlar ameliyatın etkisi mi dedim ama 3 haftadır geçmedi hala anladım, enfeksiyon görünmüyor belki de dediğiniz gibi progestrandan dolayı olabilir 🤷♀️
D-uysal 2minisinAnnesii doktor gerekli görürse serklaj yapıyor 3un altında olanlara ve progestan veriyor benim progestanla biraz yükselmişti ama hafta ilerledikçe rahim ağzı yine kısalıyor.
Seyda652 Seyda652 normal canım bendede oluyo arada hatta ilk oldugunda doktoruma yazdım hemen o normal oldugunu söyledi
iremgun Zeynep007 sağolun🙏 Progestan yapıyordur o zaman hiç endişe etme o yapıyor. Enfeksiyon yoksa dert etme yine de edoktoruna sor tabi ama bence normal😊
Morvy iremgun bu rahim ağzı nezaman kısalır bir bilginiz varmı? Yani ne oluyorda o an kısalıyor benim detaylıda normal çıktı onun dışında hiç konusu geçmedi zaten. Ne gibi durumlarda kısalma yapıyor acaba?
iremgun Morvy bir durumu yok yani öyle şu sebepten olur diye bir şey yok. Hani ağır kaldırdım oldu falan değil öyle yapısal bir durum.
Salihsaliha Zeynep007 o muhtemelen progestandandir. Su geldiğini ben çok net anladım bir anda tamamı geldi nerdeyse. Yani serklaj sonrası enfeksiyona çok dikkat etmek gerekiyor enfeksiyon sebep oldu sanırım benim suyumun gelmesine. Tabii nasip buymuş işte bir şeyler bahanesi. Şimdi yeniden hamile olma durumum var dikiş konusunda ikilemdeyim. Erken haftada serklaj yaptiran arkadaşlar kasılma vs yasadiniZ mi
2minisinAnnesii Salihsaliha benim çok erken oldu seklajim 13. Hafta da ve kasılma enfeksiyon vs sıkıntı yaşamadım erkenden atıldığında daha sağlıklı oluyor diye biliyorum 😏
iremgun Salihsaliha ben de ilk bebeğimi kaybettim su gelmesi sonucu maalesef ve serklaj falan olmamıştım. Rahim ağzı yetmezliği tanısı konuldu. Şimdi 12 de serklaj oldum. Kasılma falan yaşamadım çok şükür şuana kadar. Ama enfeksiyona çok dikkat ediyorum. Günde en az 3lt su tüketiyorum. Çamaşırını sürekli değişiyorum. Ve ara ara da ölçtürüyorum ne olur ne olmaz diye
Zeynep007 Salihsaliha benimde aklıma acaba yavaş yavaş mi bitiyor nasıl oluyor diye sorular geliyor hep 😟 çok geçmiş olsun doğru söylüyorsunuz rabbim korusun bizleri de evlatlarımızı da .. 🙏🏻
Morvy iremgun teşekkür ederim🙏🏻 Ne bileyim acaba böyle insan kendini çok yorduğundamı olur diye düşündüm. İnsan böyle şeyler okudukça endişeleniyor tabi
iremgun Morvy endişelenmeyin tabi dikkat edin siz ama endişe etmeyin. Stres de çok etkili böyle şeylerde. Sağlıklı gebelikler 🍀
2minisinAnnesii Morvy hiç konusu geçmediyse muhtemelen böyle bi probleminiz yoktur çünkü 13-20 . Hafta aralığında mutlaka kendini gösteriyor .. endişelenmeyin ..
Morvy 2minisinAnnesii ya ben aslında son 3 gün çok yormuşum kendimi bebeğimde kasıklarıma vuruyor sırtımda ağrımaya başladı fln sonra böyle şeyler okuyunca insan bir endişe ediyor. Hormonlarıma söz geçiremiyorum sanırım insan düşündükçe düşünüyor çok sağolun🌸🙏🏻
2minisinAnnesii Morvy bu tamamen yapısal bi durum , inşallah böyle bi problemle karşılaşmazsınız .. yinede çok yorulmayın 🌸
Emine-26 2minisinAnnesii evet canım benimde 41 den 28 e düşmüştü şuan tekrar 39 oldu dinlenme şart ve progestan verdi