iremgun bana durumun iyi evin içinde kendi yemeklerini yapacak kadar dolaşabilrsin dedi, sonrasında alt tarafa doğru bir baskı geldi bende rahim kayıp gidecek sandım elimle kontrol ettiğimde elime geliyordu 😣😣 hemen doktora gittim.. tamamen yatış verdi düşük riskin hala çok yüksek dedi o yüzden mecburen yatıyorum .. normalde çok hareketli birisiydim ama yapacak birşey yok 🤷♀️