Herkese merhabalar daha önce 3 düşük var 24 nısan beta 82. Bugun kı test 323 sızce saglıklı mı bu artış kafam çok karışık bırde yarın perınatolojı uzmaanından randevu aldım evet cok erken belkı muane de etmıcek ama belkı önlem alınır ıgne ılac falan dıye duşundum sızce perınatolojı ye gıtmek mantıklımı ondada kafam karışık görüşlerinize ıhtiyacım var hanımlar