36 haftalık olduk ama gün içerisnde karnıma bazen bir ağrı giriyor bebek toplanıyor karnim sertleşiyor ağrı saniyelik sürüyor 5-10 saniye felan sonra geçiyor gun icerisinde bu durumda 4 -5 defa olmaya başladı bazen daha az bu sancı mi ilk gebeligim benim acemiyim o yüzden sormak istedim arkadaşlar