Arkadaşlar 20+5 de yapılan detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde parlaklık yani hiperekojen odak görüldü ..aynı durumu yaşayıp sağlıkla kucağına alan kişiler var mı içim sıkıldı ..doktor çok şükür başka bişey olmadığı için sorun değil dedi şimdilik ama