Merhaba arkadaşlar balık yağı olarak ne kullanıyorsunuz acaba ?
Filizaybars imom omega kullanıyorum ben
Filizaybars omega royal kullanıyorum ben 😊
Filizaybars omega Royal verdi doktorum
Filizaybars ben de imom omega kullanıyorum doktorum verdi