Minik95 Evet cok belirgin bir cizgi bir dusuk yasadigim icin korkuyorum daha kan tahlili vermedim adetime 3 gun var daha ne olur dua edin birsey olmasin kizlar https://www.resimyukle.org/i/cRfiD
Esrakavak Minik95 insallah kan tahlilindede cıkar canım . Rabbım kucaklarımızı boş bırakmasın . Bugun bende çatlatma iğnesi oldum. Rabbım bu mübarek ayda bizede evlat sahıbı olmayı nasıp etsin🙏🏻
Ilkayy Minik95 çok geçmiş olsun canım nedeni araştırdılar mı 2. Gebeliğinde cok önemli neden düşük yaptığın ilkinde
Ilkayy Minik95 yapıyolsr yapmazlar mı canım benim düşük tehlikem var şuan düşük yapmadığım halde araştırdılar