kızlar adetim biteli 9 gün oldu 2 3 gündür yumurtalıklarında ara ara ağrı hissediyorum ovulosyon yapıyorum yumurtlama da görmedim hala silik olarak çıkıyor hestte bu şekilde ağrı sizi yasayan oldumu neden oluyor olabilir acaba bugün doktora gidicektim gidemedim malesef kıstım var bi ara şiddetli şancı olmuştu öyle olur diye korkmuyo değilim