Daha cinsiyeti belli degil.
Sağlıkli ve hayırlı evlat olsunda cinsiyet önemli değil. Kalbimden hep kız geciyo.
Ve rüyamda hep kız görüyorum.
Eyer nasip olursa ismini
Tuğba koyucaz .
Rüyada görülen isim koyulur mu ?
🥰
Erkek olursa ( Ömer İbrahim )
İkimizde babalarımıza çok düşkünüz . İsimleriyle yaşasın. Allah’ım babalarimizdan razı olsun
Evet ilk çocuğumuz ama nedense eşimle ben bu ismi istiyoruz erkek olursa.
Kız olursa da Tuğba 😊 sorum şu rüyada kız görüp ve söylenen ismi koymalımıyız. Vardır bir hayır