Merhaba kızlar benim bi sorum olucaktı bugün 20+1 de detaylı utrasyona girdim bebeğiimin kalbinde çok küçük bi delik olduğunu söyledi böyle bi durumu olan oldu mu doktor 22.haftada kapanabilir dedi çok endişelendim böyle bisey yaşayan oldu mu aranızda