SimgeAydn
Alacağınız erken gebelik testini sorun. Ben erken gebelik testini sabah yapmıştım. Tek çizgi çıkmıştı. Ama emindim hamile olduğuma
Göğüs hassasiyetim vardı. Erken gebelik testinin ismine göre değişiyor. Benimki gostermemisti.
Aradan 3 4 saat geçti . Normal test yaptım çıktı.
Yani deme o ki erken gebelik testi hangisi iyise onu alın . Şimdiden hayırlısı olsun 😊🥰