Ayse-45 Doğumda hastane odanızı süsletmeyi düşünüyor musunuz kızlar ☺️ Maliyat olarak ne kadar tutuyor acaba yaptıran varmı 😊
DefneninAnnesi07 Ayse-45 canım arkadaşım yakın zamanda doğum yaptı hastaneye refakatçi dışında kimseyi kabul etmedikleri gibi süslemeyede izin vermiyorlarmış.tabi bu durum hastaneden hastaneye değişirmi bilmiyorum
Minicikkiz Ayse-45 Ben düşünüyorum ama daha çok var . 7 haftaligiz ozaman gelsin inşallah yapcam 😊 Hastanende vardır sor bı fiyat al. İnsan istiyo güzel olsun diye 🥰
Nurtrky Ayse-45 aynn öyle foto çekimi için bir kaç süse izin veriyolar bende çok istiyordum. Kısmetse doğum ağustosta belki düzelir o zaman biraz😊
DefneninAnnesi07 Ayse-45 özel hastanede doğum yapmıştı zaten ama dediğim gibi belkide hastaneden hastaneye değişebilir bu durum ama pandemiden dolayı çok duyuyorum süsleme ve ziyaretçi yasağını
ecevecev21 Hastaneden hastaneye değişiyor canım. Ben Beylikdüzü Medicana da doğum yapacağım onlar kesinlikle kabul etmiyorlar