Merhaba anneler
İyi akşamlar öncelikle 🙏🌸
Bikac gündür şiddetli baş agrısı ve bel agrısı yasıyorum karnıma dogru giriyor belden
Bununla ilgili post acmıstım hatta.
Belim öyle çok agrıyor ki ne oturabilir ne yatabilir oldum.
Yalancı sancılar olabilir dediler doktorda öyle dedi persembe kontrol var ama bugunde hareketini sadece 2 kere hissettim oda dürte dürtee bu durumu yasayan oldumu acaba bu haftalar da. Hala hareket yok sadece dürttüğüm zaman minik bi tepki gelirse gelior.
Gece gündüz günlerdir Gecmeyen bas agrısı, kilo artısı, karın agrısı bunların hepsni yasayınca bu haftalar gebelik zehirlenmesinden de korktm.
İnternete yazmaya korkuyorm psiklojm alt üst oldu iyice 😔
İlk gebelik olunca insan pek birsey bilmiyor.
Tecrubeli anneler aydınlatabilir mi acaba.