Senayisci Arkadaşlar 7 Mayıs’a devlet hastanesine randevum var ama hastaneye gitmem için esota binmem gerek sizce binebilirmiyim bı sıkıntı cikarmi
Annesininkuzusu01 Senayisci Sevgili annemiz, Tam Kapanma başlıklı sabitlenmiş postumuzda konu ile alakalı İçişleri Bakanlığı genelgesi mevcuttur. Mutlu forumlar